czwartek, 30 czerwca 2016

Podsumowanie miesiąca: Czerwiec + book haul

Dziś ostatni dzień czerwca, więc co to oznacza ? Podsumowanie ! Biorąc pod uwagę to, jaki ten miesiąc był dla mnie ciężki, bardzo się cieszę, że dobiega on końca. Praktyka, którą odbyłam w pewnym pensjonacie zakończyła się tym, że musiałam się przenieść do innego obiektu. Padło na sanatorium w mojej miejscowości i będę bardzo miło wspominać czas tam spędzony. Tak naprawdę to dopiero wtedy zaczęłam mieć czas na książki i dzięki temu mam czym się Wam pochwalić !




Czerwiec rozpoczęłam bardzo przyjemnie, ponieważ miałam okazję przeczytać książkę "Harry Potter i Komnata Tajemnic" J.K. Rowling. Chyba nie jest dla nikogo niespodzianką, że uwielbiam Harrego Pottera. Zarówno książki jak i filmy budzą we mnie szeroki wachlarz emocji zaczynając od śmiechu poprzez złość, smutek i radość. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się namówić siostrę, aby również przeczytała serię o tym niesamowitym chłopcu.


Prawie od razu po tym, jak skończyłam czytać książkę wyżej opisaną, rozpoczęłam przygodę z "Ugly love" Colleen Hoover. Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością amerykańskiej pisarki i doszło do niego dzięki portalowi lubimyczytać.pl. Nie wiem kiedy miałabym okazję kupić samodzielnie tę książkę, ale myślę, że wcale nie odbyłoby się to w bliskiej przyszłości. Recenzja pojawi się już w lipcu, a teraz mogę tylko zdradzić, że mam mieszane uczucia co do tej książki. Z jednej strony podobała mi się, ale z drugiej strony zabrakło mi w niej tego czegoś.

Book haul:
  • "Dolina Tęczy" Lucy Maud Montgomery
  • "Harry Potter i Więzień Azkabanu" J.K. Rowling
  • "Harry Potter i Czara Ognia" J.K. Rowling
  • "Bazar złych snów" Stephen King

Kolejną książką, z jaką zmierzyłam się w czerwcu był "Harry Potter i Więzień Azkabanu". Ta część spodobała mi się chyba najbardziej z tych dotychczas przeczytanych (wliczając w to część "Harry Potter i Książe Półkrwi"). Można w niej zauważyć, że J.K. Rowling nie używa takiego języka jak w pierwszej części, która była skierowana do dzieci, lecz bardziej dorosłego. Oczywiście wiadomą rzeczą jest to, że w filmie nie zawarto wszystkich wątków z tej części, więc jednak warto przeczytać Harrego. Często zdarza się, że nieczytający znajomi dziwią mi się, że czytam książkę, chociaż oglądałam film. Według nich to jest to samo. Nie wiedzą jednak ile tracą.


Czerwiec zakończyłam "Doliną Tęczy" Lucy Maud Montgomery, która nie podobała mi się tak samo jak poprzednie książki, chociaż również była świetna. Autorka nie skupiła się na opisywaniu przygód rodziny Blythe'ów i nad tym bardzo ubolewam. Nie zmienia to jednak faktu, że książka bardzo przypadła mi do gustu i polecam ją Wam.

Książki zrecenzowane w tym miesiącu:

Posty około książkowe:

Myślę, że czerwiec był udanym miesiącem czytelniczym. Pomimo braku czasu przeczytałam 4 książki. Zaczęłam już pisać ich recenzje i stwierdziłam, że nie będę brać udziału w wyścigu z czasem, aby dodać je w czerwcu. Chcę, aby były napisane solidnie więc ukażą się w lipcu. A moje plany wakacyjne ? Chcę dokończyć czytanie serii o Ani Shirley i Harrym Potterze. Co do reszty książek, to "wyjdzie w praniu" co będę czytać.

A Wy jakie macie plany wakacyjne ? Jedziecie gdzieś ? Co będziecie czytać ?

Pozdrawiam Was kochani i życzę udanych wakacji  ! :*
Cynthia Ann


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz