poniedziałek, 20 czerwca 2016

50 książek, które chcę przeczytać

Ciao !
Dziś post inny niż zwykle. Chciałabym podzielić się z Wami listą książek, które chciałabym przeczytać w najbliższej przyszłości. Nie chciałam tworzyć listy 100 książek (bo to dość dużo), ale myślę, że 50 książek wystarczy jak na jeden post. I jak to zwykł mawiać mój nauczyciel z gimnazjum: "Nie będę przedłużać, bo to nie o to chodzi". Zapraszam !




Od jakiegoś czasu zaczęłam uwielbiać książki spod pióra Stephena Kinga. Myślę, że aby zrozumieć je, trzeba po prostu do nich dorosnąć. W gimnazjum w ogóle nie miałam ochoty na to, aby zagłębiać się w powieści Kinga, jednak w technikum to się zmieniło, z czego się bardzo cieszę. Chciałabym również poznać twórczość Thomasa Harrisa, o którym słyszałam wiele pozytywnych rzeczy. Postać Hannibala Lectera, którą stworzył, jest jedną z najbardziej znanych postaci powieści grozy. "Mechaniczną pomarańczę" polecała mi koleżanka a po sprawdzeniu opinii na internecie doszłam do wniosku, że warto dowiedzieć się na własnej skórze o czym jest książka.



Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie udało mi się przeczytać całej serii o Harrym Potterze. Jestem jednak na dobrej drodze, aby to zmienić. "Opowieści z Narnii" zaczęłam czytać w szkole podstawowej, ale wtedy mi się nie spodobały. Niedawno jednak obejrzałam film i zapragnęłam przeczytać o Narnii. Książki Suzanne Collins są kolejnymi na mojej liście i chociaż jestem już dawno po seansach filmowych na podstawie tych książek, to jeszcze nie miałam okazji ich przeczytać. To samo się tyczy "Niezgodnej".



Po "Ugly love", które mi się bardzo spodobało, mam ochotę sięgnąć po więcej książek Colleen Hoover. Jakoś nie zupełnie przepadałam za romansami, ale chyba się to zmieniło. Chciałabym również przeczytać książki Johna Greena, bo jak na razie jestem tylko po lekturze "Papierowych miast". Oczywiście mam zamiar dokończyć serię o Ani Shirley autorstwa Lucy Maud Montgomery. Jestem właśnie w trakcie czytania "Doliny Tęczy". "Trzej muszkieterowie" to książka, którą uwielbia i poleca Anita z Book Reviews. Jestem ciekawa, czy mi również się spodoba. Kolejnymi książkami są "Dziennik Bridget Jones" i "Dziewczyna i chłopak wszystko na opak". Ekranizacje tych książek oglądałam, a pierwszą z nich jestem zachwycona. Zobaczymy jak będzie z książkami.



Jestem wielką fanką kryminałów, dlatego na mojej liście nie mogło zabraknąć Agaty Christie i Alex Kava. To moje ulubione autorki i dla jasności, to tylko odrobina z ich twórczości, którą chcę przeczytać. Jestem również ciekawa jak z tym gatunkiem poradził sobie Remigiusz Mróz, dlatego nie mogę się doczekać "Ekspozycji". "Kamienie na szaniec" miałam jako lekturę w gimnazjum, ale wtedy przeczytałam tylko streszczenie. Teraz chcę przeczytać całą książkę. "Przeminęło z waitrem", "Mistrz i Małgorzata" oraz "Władca Pierścieni" to klasyki literatury, więc chcę nadrobić to, że nie czytałam jeszcze tych książek.




O tych książkach nie będę się rozpisywać, bo post wyszedłby zbyt długi. Tytuły te są w ostatnim czasie mniej lub bardziej popularne, ale zbierają pozytywne opinie. Chyba najbardziej chcę przeczytać "Ktoś mnie pokocha", żeby chociaż raz być na bieżąco z nowościami. 

I to już wszystko. Dajcie znać czy książki, które wyszczególniłam tutaj pokrywają się z Waszymi listami. Będzie mi miło, jeżeli napiszecie również jakie książki chcielibyście przeczytać a nie znajdują się na mojej liście :D

Buziaki,
Cynthia Ann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz