sobota, 25 listopada 2017

DIY Świąteczna zakładka

Dawno nie pojawił się post z tej serii, ale w końcu mam czas to nadrobić! Postanowiłam trochę wcześniej zrobić ten post, abyście mogli spokojnie zaopatrzyć się w materiały i na spokojnie zrobić takie zakładki. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Projektowanie ich było dla mnie ogromną frajdą! Nie przedłużając już więcej, zapraszam! Nie bójcie się, pracy nie ma wiele.








Potrzebne materiały:
  • blok kolorowy (ciemnozielony i jasnoszary)
  • wzorzyste kartki (ja pocięłam zaproszenie na ślub oraz fragment okładki zeszytu)
  • wstążki ozdobne
  • taśma dwustronna
  • linijka
  • ołówek
  • nożyczki


Z zielonej kartki wycinamy prostokąt o wymiarach 17x5 cm a z szarej prostokąt o wymiarach 16x4 cm. Z wzorzystych kartek wycinamy kwadraty o wymiarach 2,5x2,5 cm.




Szarą kartkę przyklejamy na zieloną za pomocą taśmy dwustronnej. Wstążki przycinamy na długość prezentów, pamiętając o zostawieniu nadmiaru i przyklejeniu go z tyłu.
Następnie tniemy wstążkę na około 3 cm  długości paski. Znów przyda nam się taśma, aby skleić końce i zrobić krążki takie jak na zdjęciu obok.

W miejscu złączenia przyklejamy mały kwadracik taśmy a następnie spłaszczamy krążek.

Znów ucinamy wstążkę, tym razem na długość około 1,5 cm. Na środku paska naklejamy taśmę i przyklejamy do kokardki. Odwracamy i zaginamy pozostałe części jednocześnie przyklejając je. 

Kokardki doklejamy do prezentów, a prezenty do zakładki pamiętając o równych odstępach.






Gotowe! Jak Wam się podobają takie zakładki? Mam nadzieję, że spróbujecie je wykonać. Odznaczajcie mnie na Instagramie! 

26 komentarzy:

  1. Święta zakładka, ale ja nie mam talentu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne <3 Dołączą niedługo do mojej kolekcji, będę robić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na zakładki! Nie dość że same wykonanie sprawi dużo frajdy, to jeszcze przy czytaniu będzie nam miło patrzeć na zakładkę, którą samą wykonaliśmy. Jeśli uda mi się znaleźć czas, to z chęcią podejmę się wykonania takiej!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mam nadzieję, że uda Ci się je zrobić :*
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uwielbiam rękodzieło, a własnoręcznie robione prezenty są najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo lubię taką prostą stylistykę - nie lubię jak jest wszystkiego nawalone a te zakładki wyglądają ładnie, świątecznie i w dodatku są bardzo proste do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najgorzej, jak się przesadzi z ilością :D
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :*

      Usuń
  6. Zakładki prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Na pewno zrobię sobie taką zakładkę, bo nie mam żadnej świątecznej :)

    zapraszam do mnie:
    https://emi-lovebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O rajuśku!! Jakie te zakładki są cudowne.*u* Musze sama pokombinować z tworzeniem zakładek bo wydam fortune na ich kupywanie a kuzynki nie zamierzają sie ze mną dzielić swoimi zapasikami, sniff sniif.:(
    Buziaczki i zapraszam do nas.<33
    https://teczowabiblioteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię sama zakładki, bo jak bym wpadła w szał kupowania ich to byłaby masakra ^^ Więc polecam robienie ich własnoręcznie ;* Dziękuję za miłe słowa <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Są śliczne, ale ja mam dwie lewe ręce do tak dużych elementów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze cudeńka! :D

    smieszna-nazwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam do takich rzeczy cierpliwości. Ale bardzo podoba mi się pomysł na takie zakładki, proste, ale efektowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kreatywność zawsze na plus:) poza tym są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń