niedziela, 22 stycznia 2017

DIY Zimowa zakładka


Dzień dobry!

Mam nadzieję, że u Was również jest tak piękny dzień jak u mnie. Świeci słońce, jest ciepło - idealna pogoda na zimowe spacery. Ja już taki zaliczyłam i pomyślałam sobie o szybkim poście "zrób to sam". Przedstawię Wam zakładkę, którą zrobiłam z materiałów użytych do pakowania prezentów. Myślę, że każdemu takie resztki zostały i chciałby je w jakiś sposób spożytkować. Oto mój sposób na drugie życie wstążek i papieru do pakowania.


Potrzebne materiały:
  • nożyczki
  • linijka
  • taśma dwustronna lub klej
  • ołówek
  • blok techniczny biały
  • papier do pakowania prezentów
  • wstążki ozdobne

  1. Z papieru technicznego wycinamy prostokąt o wymiarach 5 x 18 cm. Jeżeli chcemy, aby zakładka była sztywniejsza, to możemy wyciąć jeszcze jeden taki prostokąt i skleić za pomocą kleju lub taśmy dwustronnej.
  2. Na papierze do pakowania prezentów odrysowujemy kształt zakładki w miejscu, w którym wzór podoba nam się najbardziej. Robimy tak w sumie dwa razy i wycinamy.
  3. Przyklejamy papier do pakowania do zakładki za pomocą taśmy dwustronnej.



  1. Brzegi zakładki smarujemy klejem, lub przyklejamy małe kawałeczki taśmy. 
  2. Przyklejamy wstążkę dookoła brzegów zakładki. Możemy również dodać inne kolory wstążek w sposób całkowicie dowolny.
  3. Można pokusić się o jakiś napis, natomiast ja z niego zrezygnowałam. Chciałam, aby był widoczny piękny wzór na papierze.





Zakładka gotowa! Jak Wam się podoba taki szybki pomysł? Oczywiście możecie do takiego DIY wykorzystać również inne, nieświąteczne papiery. Zachęcam do samodzielnego zrobienia takiej zakładki.


Pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. ja to takie manualne beztalencie twórcze jestem.
    Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest zakładka.
    (W moim wykonaniu wyszłaby zapewne fatalnie :D)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocza! :)
    I jednocześnie, jak wspomniałaś, to świetny pomysł na spożytkowanie resztek papierów prezentowych, których po świętach zostało u mnie całe mnóstwo. A zakładek nigdy za dużo! :D

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! I tyle możliwości- w końcu papierów i wstążek po świętach mam bez liku!
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego powstał ten post :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jakie to sprytne! Muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te Twoje zakładki! Jak zawsze prześliczna! Uwielbiam te twoje DIY :)
    Zapraszam do siebie!
    http://artgirl12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię sobie zrobić sama zakładki. ;) Ostatnio przerzuciłam się na małą produkcję tych magnetycznych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Uwielbiam zakładki diy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładka, ja niestety mam dwie lewe, wiecznie pocące się dłonie, więc w życiu bym nie zrobiła takiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, myślę, że wystarczyłoby tylko spróbować :D Może udałoby Ci się zaskoczyć samą siebię ^^
      Pozdrawiam!

      Usuń