wtorek, 12 kwietnia 2016

DIY Zakładki do książek

Witajcie moi drodzy !


    Pomyślałam sobie, że byłoby fajnie, gdyby co jakiś czas na blogu pojawiały się posty z ciekawymi pomysłami "Zrób To Sam". Tak więc dziś chciałabym Wam zaprezentować mój pomysł na zakładki do książek. Są łatwe i szybkie w wykonaniu, więc każdy może je zrobić. 
          No, to do dzieła !


Potrzebne materiały:
  • ołówek
  • linijka
  • 3 kartki kolorowego papieru technicznego o wymiarach 8x8 cm
  • kartka białego i czarnego papieru
  • biały korektor
  • nożyczki
  • dziurkacz (nie jest konieczny)
  • klej lub taśma dwustronna
  • czarny długopis lub cienkopis




  Najpierw składamy kartkę, tak jak pokazałam na zdjęciach. Kolor papieru możecie dobrać sami. 
  Pamiętajcie, aby wszystko dokładnie zaginać. Ja pomogłam sobie przy tym linijką.









  1. Następnym krokiem, jest zrobienie główek Myszki Minnie i Mickey. W tym celu posłużyłam się szablonem z internetu. Wpisałam w Google "Myszka Mickey szablon" i taki przerysowałam na czarną kartkę papieru. Średnica główki to prawie 3 cm. 
  2. Na czerwonej kartce narysujcie kółko o takiej samej średnicy, jak głowa myszki i przetnijcie ją na pół. 
  3. Za pomocą dziurkacza wycięłam dwa małe, białe kółeczka. Jeżeli nie posiadacie dziurkacza, możecie wyciąć takie kółeczka nożyczkami.
  4. Wszystkie części sklejamy tak, jak na zdjęciu.
  5. Na czerwonej kartce narysujcie ołówkiem kokardę, dowolnej wielkości. Tutaj również możecie użyć szablonu z internetu. 
  6. Czarnym długopisem/cienkopisem narysujcie kontury kokardy, a korektorem zróbcie kropki. Gotową kokardę przyklejamy do główki.


Ostatnim zadaniem, jest połączenie części, które składaliśmy wcześniej z główkami myszek. 

Gotowe !


Jak Wam się podobają Disney'owe zakładki ? Może spróbujecie je zrobić ?



Pozdrawiam,
Cynthia Ann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz