piątek, 8 września 2017

ROZDANIE na 200 obserwatorów w Dolinie Książek!!

Cześć moi drodzy!

Dziś na blogu specjalny post. Jest mi niezmiernie miło, że jest Was już ponad 200 w Dolinie Książek i ponad 600 na Instagramie. Z tej okazji postanowiłam podziękować Wam i jednej osobie podarować książkę Lee Child'a pt. "Sto milionów dolarów" oraz urocze zakładki, które własnoręcznie wykonałam. Obiecywałam już rozdanie na pierwsze urodziny bloga (czyli w marcu), ale pewne zdarzenia spowodowały, że nie odbyło się ono.  Man nadzieję, że weźmiecie udział!

Zasady rozdania są proste i poniżej Wam je przedstawię.

  1. Organizatorką rozdania jestem ja.
  2. W rozdaniu do zgarnięcia jest książka "Sto milionów dolarów" Lee Child'a oraz własnoręcznie wykonane zakładki.
  3.  Rozdanie trwa od 08.09.2017 roku do 22.09.2017 roku (kończy się o godzinie 23:59).
  4. Udział mogą brać osoby, które obserwują bloga oraz do wyboru: profil na Instagramie lub fanpage na Facebook'u.
  5. Należy również udostępnić grafikę na blogu z linkiem do rozdania.
  6. Wysyłka tylko na terenie Polski. Zwycięską osobę ogłoszę do trzech dni po zakończeniu rozdania na blogu a także na Instagramie. Osoba ta ma cztery dni, aby wysłać swój adres.
  7. Po zakończeniu rozdania osoby, które przestaną obserwować bloga nie będą miały możliwości brania udziału w kolejnych (chcę, żeby było sprawiedliwie).
  8. To samo rozdanie odbywa się również na Instagramie (cynthiaa_ann). Możecie więc się zgłaszać tutaj, albo właśnie na Instagramie.
  9. Wzór do zgłaszania się na blogu wygląda tak: 

Zgłaszam się! :)
Grafikę udostępniam w: (tutaj link do bloga)
Obserwuję na blogu jako:
Obserwuję na Instagramie/Facebooku jako:
Mój e-mail:



No to powodzenia Kochani! Jeżeli coś nie jest jasne, to piszcie :)



1 komentarz:

  1. Zgłaszam się!
    Grafikę udostępniam w: na dole na blogu www.citeofboks.blogspot.com
    Obserwuję na blogu jako: Miasto Książek
    Obserwuję na Instagramie/Facebooku jako: _miastoksiazek_/ Paulina balcerzak
    Mój e-mail: paulina0942@o2.pl

    OdpowiedzUsuń